MainosOnline edistäminen

CPM - mikä se on? Kuinka käyttää CPM mainonnassa?

Järjestämällä median ja mainoskampanja verkossa, mikä tahansa mainostaja laskee arvioidun budjetin. Asiakas mainoskampanja on tärkeää nähdä, miten myönnettyjä varoja sen toteuttamiseksi, onko raha käytetään ja kuinka tehokkaasti niitä käytetään tarkoitetulla tavalla. Laskettaessa tehokkuutta tuotteen mainonnan mediasuunnittelu perustuvat useisiin indikaattoreihin, joista yksi on indeksi CPM. Mikä on tämä luku miten sitä käytetään - selville alla.

CPM - miksi se on tarpeellinen

Mikä on CPM mainonta, se on tunnettu jo viime vuosisadalla. Moduuli käyttää kaikissa mainoskampanjoissa, joka pidettiin tiedotusvälineissä. Kustantaminen, televisio- ja radioasemat silti käyttää tätä lukua laskea kustannukset mainonnan. CPM käytetään silloin, kun se tulee hintaa mainostavan ei ole yksittäinen kohde, ja tuhansia mahdollisia ostajia. Samaan aikaan, ja laskettiin liikkeelle tämän termin. Omistajat mainonnan alustoja voisi toimia vain niiden levitystä ja itsetarkoitus, joten CPM nopeus määritettiin, mainonta, jossa otetaan huomioon tämä arvo oli tuloksellinen.

Määrittely CPM

Yksinkertainen määritelmä CPM - tuhannen on. Tulee nimi moduulin Englanti sanat hintaa Thousand, missä M - roomalainen numero, eli 1000. Siten kysymys siitä, mitä on CPM, voit sanoa, että tämä on per tuhat mainoksia. Mitä enemmän aikaa siellä mainostaa sivuilla lehtiä, sitä useammin se soitetaan radiossa tai lukea televisiokanavan - suurempi määrä tämän tekijän.

Laskettaessa CPM mainonta verkkokampanjoita

Internetissä, rooli mainoksen yleensä pelata bannerit - ärsyttävät ponnahdusikkunoita, jotka ovat niin suosittuja käyttäjiä, ja jotka tuovat rahaa omistajan mainonnan alustoja. Mitä enemmän suosittu sivusto, sitä enemmän ihmiset etsivät tällä sivulla, sitä kalliimpaa mainonnan tällä sivustolla maksaa asiakkaalle.

Mainostajat voivat mahdollisimman monelle käyttäjälle näki bannerin. Siksi mikä on CPM, voidaan osoittaa matemaattisesti seuraavasti:

CPM = (kokonaishinta mainonnan järjestyksessä) / (suunnitteilla useita näkemyksiä päivässä banneri) * 1000.

Nyt on selvää, CPM - mitä se on. Mainonnassa se on yksi tärkeimmistä mittareista. Mainostaja voi laskea, kuinka paljon rahaa joudut maksamaan omistajalle sivuston, jotta tiedot on osoitettu tuhat verkon käyttäjiä.

Visuaalisesti, tämä laskenta voidaan havainnollistaa yksinkertaista esimerkkiä. Kustannukset asettamalla bannerin paikalle portaalin on esimerkiksi $ 400 dollaria per viikko, tilastot tämän sivuston osoittaa, että viikon sivuston selaamista noin 10 tuhatta. Käyttäjät. Näin ollen yksinkertainen laskutoimitus antaa arvo:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 prosenttia tuhat näyttökertaa mainonta tietoa.

Mainostajat pitäisi ymmärtää, että pelkkä osoitus bannerin temaattinen sivusto on enimmäkseen informatiivinen. Ei ole mitään takeita siitä, että kaikki kymmenen tuhatta ihmistä, jotka kävivät sivulla, muista klikata banneria. onko vierailija haluaa linkittää vai ei - se riippuu houkuttelevuutta bannerin ja tietoa, joka on lähetetty sen. Kukin sivusto on annettava kaikki tiedot laskea CPM vaihtoehto. On kannattavaa sivuston omistaja, voit ymmärtää. Mutta mainonta, sen laatu ja mielenkiintoisia loppukäyttäjälle sisältyvät tehtävä asiakkaalle.

Tuki moduuli CTR, laskentamenetelmät

Alentaa kustannuksia harkita indikaattorista - CTR indeksiin. Nimi tulee myös Englanti kieli ja on täysin kuulostaa click-through rate - CTR korko. Klikkausprosentti näyttää kuinka monta ihmistä napsautti bannerin ja siirry sivulle mainonnan asiakkaan. Tämä moduuli riippuu oikeellisuudesta valitun sivuston, koska enemmän asianmukaisia ja tarpeellisia ilmeen mainonnassa, sitä suurempi on todennäköisyys, että kävijä kiinnostunut tietoa ja klikkaa banneria. Laskentamenetelmä tämä indikaattori on seuraava:

Napsautussuhde = (käyttäjien määrä napsautti bannerin) / (suunnitellun määrän näkemyksiä Banner päivä) * 100%.

Jos esimerkiksi 20 tuhatta ihmistä, jotka näkivät mainoksia on seurannut linkin 800 käyttäjää, niin Napsautussuhteen 800/20 000 * 100 = 4%, mikä on yli alarajan.

Kokeellisesti todistettu, että vähintään CTR on 3-5%. Jos vähemmän, niin kustannus per potentiaalinen asiakas ylittää odotettua voittoa, ja mainonnan katsotaan pätemättömäksi.

indeksien

CPM voidaan käyttää valittaessa kapea kohderyhmä. Esimerkiksi tilattaessa bannerin sivuston alusta tarjoaa mainostajille tietoja iän, sukupuolen, asuinpaikan, edut kaikkien rekisteröityjen vierailijoiden. Näin ollen haluttu bannerin näkyy vain niille käyttäjille, joihin myynninedistämis- tuote laskettiin. Talousarvion kampanjan samalla kuluttaa taloudellisemmin ja tehokkaammin.

Kannattaa myös ottaa huomioon toiminnan pysyvistä jäsenistä. Sitä useammin samalle kävijälle sama mainos tuote, sitä enemmän rahaa on veloitettu mainostajien, mutta asiakas asiakkaan tästä enää tulee. Siksi lukutaito laskeminen indeksien CPM ja CTR yhdessä syvä analysointi, jonka tämä mainonnan alustan tuoda toivottuja tuloksia asiakkaalle.

Toinen seikka, joka on otettava huomioon alussa kampanjan. Maksu voidaan altistua tai kannalta CPM, CTR. Toisin sanoen, asiakkaan tulee ymmärtää pohjimmiltaan mainonta modulo CPM banneri - se ei ole maksu, joka klikkauksesta mutta vain mainostaa tuotetta esittelyn

Yhteenvetona

Kun kysyttiin, mitä on CPM, voit sanoa, että tämä vaihtoehto on yksi tärkeimmistä analysoitaessa tehokkuutta tietyn mainoksen, ja myös on otettava huomioon laskettaessa mainosbudjetin. Otettu huomioon ja määrä väitetyn koskettimien mahdollisen asiakkaan mainonnan tietoja, ja kustannukset bannerisijoittelua on useita sivustoja, joilla on samanlaiset temaattisesti suuntautuneita. Näiden parametrien on mahdollista laskea tehokkuutta tietyn mainonta alustan ja menestyksekkäästi hallitsemaan mainosbudjetin.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 fi.unansea.com. Theme powered by WordPress.